2012-06-20

 
Hej! Allt bra med mina 2 läsare haha? Måste skaffa läsare, vet dock inte hur.. Vill inte länka på facebook, känns lite pinsamt haha! Får väl försöka fixa lite länkbyten och liknande. Nu är jag iallafall hemma och gör inte så mycket. Eken cup tog ju slut igår, gick värdelöst tror inte att någon i mitt lag var nöjd med turneringen. Fick lira ihop oss lite med tyresötjejerna och nya tränarna iallafall! Nästa cup blir Partille om 2 veckor, kommer bli så himla kul, årets höjdpunkt, bättre än julafton haha! Jaja, slutsnackat om cuper. Idag har jag varit hos sjukgymnasten för typ 7e gången, min handled vägrar bli bra, segt men det funkar.. Idag har jag faktiskt inga planer, kanske ska träffa Emil snabbt men får se om det blir av! Annars ska jaf bara softa hemma, har lunginflammation tror jag. Låter konstigt i lungorna när jag andas, usch! Har varit jättemycket sjuk den här våren, tror aldrig att jag har varit så här mycket sjuk? Nu ska jag käka lite lunch, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0